En tävlingsplanering tar form

Igår körde jag Lilla. Det hade regnat lite till och från så rakbanan var fin.

Det blev alltså lite intervaller för hennes del. Hon sprintade iväg på pigga ben och var superfin.
 
Till helgen planerar jag att göra vår första visit på Jägersro på evigheter. Det skall inte blir något mastodontjobb som hon skall gå där men intervaller i sällskap med annan häst är väl planen.
 
Jag har också sett ut en "tävlingsstart" för Lilla. Jag har anmält oss till en utbildningsritt i distans i Hässleholm den 1 maj. Sträckan är inte så lång, lite drygt en mil. Det är som en runda i Vomb med andra ord och det klarar vi utan bekymmer. Tycker hon sedan att det är en kul grej så skall vi kunna starta lite sådant framöver när hon blivit 5 år.
 
Hisan vilade igår, enligt plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0