Fredag

Vilken märklig vecka. Ledigt mitt i och så jobb på fredagen igen. Men nu är det helg. 
 
Igår red jag Hisan en sväng på Melonbanan. Det var första trimpasset efter sårskadan. 
 
Till en början var Hisan jättefin men så fick jag för mig att jag skulle filma lite och satte upp mobilen på en stolp. Enkelt skulle man kunna säga att min fokus försvann från Hisan och var mer på mobilen där på staketet. Den står inte så stabilt där... Resultatet blev en spänd häst och en ryttare som satt mer uppepå och ja, ni kan ju själva fundera ut hur det såg ut. 
Summa sumarum, dum idé. Vi får göra bättre nästa gång, eller rättare sagt, jag får skita i att filma...
 
 
 
Idag tror jag att vi siktar på galoppjobb i stället för att få ut energi och återfå fokus. 
 
Lilla fick vila efter gårdagens utflykt. Hon verkar dock helt opåverkad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0