Inspo

En bra sak med att ha hästarna på Flyinge är att där helt plötsligt kan vara något kul på gång att titta på en helt vanlig vardagskväll. 
Idag var där unghästhoppning och jag kom mitt i 1.10-klassen. 
 
Jag blev först lite lätt avis för jag vill ju också tävla och banan såg precis lagom ut. Men sedan kom jag på att det var ett ypperligt tillfälle att studera sitsar och inhämta inspiration. 
 
 
Här rider Maria Gretzer. Rutinerad som få, en bra inspirations källa med andra ord. 
 
Det gjorde mig ju förstås inte mindre sugen på att tävla men att studera andra är ju nyttigt så jag hoppas att jag kan lära mig något under den här pausen som jag har nu ändå. 
 
Dagens glädjeämne var ändå att jag såg att Hisan stod och vilade sitt friska bakben. Det har jag inte sett honom göra på sistone. 
 
Lilla fick vila idag. I morgon skall vi in till Jägers och köra utbildningslopp igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0