Skogen

Hisan fick komma ut i minihage idag. Han tog det med ro. Stod och åt och sov vilket är prefekt, det är just så som jag vill att han skall bete sig ute just nu. 
 
De andra är sjukt avundsjuka på Hisans höhög och hänger suktande vid staketet.

Lilla och jag åkte till Vombskogen för att möta upp med kusinen och hennes travhäst. De skall också satsa på distans så det är ju perfekt att kunna träna tillsammans. 
 
Idag red vi en knapp mil, inte riktigt hela rundan som vi brukar rida men nästan, i ett bra tempo. 
 
 
Det regnade ju i natt så underlaget på slingan var perfekt för Lilla. Lagom kompakt och inte alls så där djupt som det kan vara ibland. 
 
Jag måste lära mig fler vägar utan slingan när jag rider Lilla i skogen. Men det skall vi nog lyckas med. 
 
Som vanligt var det lilla hjärtat helt otrolig. <3
 
Jag bjuder även på en selfie med oss efter ritten. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0