Blek sol

En blek novembersol har lyst över oss här idag. Sol är alltid välkommet och framför allt så här års. 
 
Lilla och jag hade en bra mycket trevligare runda utan svansar i luften och pip. Hon blev rädd en gång. Men då hoppade det ut ett par hjortar precis bakom henne, så hon är förlåten. En sådan sak kan ju skrämma den även den bäste. 
 
Veckan som kommer har jag fullt upp med Lillas promenader men efter det är jag bra sugen på att ta tag i min ridning igen. Hisan sköter sig fint och de som rider honom åt mig säger att han är jättefin nu. 
Alltså känns det som om det är ett bra läge för mig att ta ridningen ett steg längre. 
 
För övrigt är mina ben helt möra idag efter gårdagens jogg med det nya löpsteget. Nya saker brukar ge grym träningsvärk. Men det är bara att ge sig på det igen om ett par dagar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0