Tystnad

Inte bara här på bloggen utan även rent verbalt från mig också. 
 
Först idag börjar jag kunna få fram ljud när jag försöker prata. Galet!
 
Det mesta har fått stå still runt mig och hästarna. Alltså inte runt Hisan för han är ju igång och rids av andra. Jag har mest bara checkat av att allt är bra med Lilla och så har jag bytt bandage varannan dag. 
 
Idag kände jag att det vore en bra idé att gå ett steg längre och gå tillbaka till rehabschemat med henne. Vi tog vid där vi slutade förra veckan. 30 minuter uppsuttet eller i vagn. Eftersom förra veckans tur i vagn höll på att sluta illa så bestämde jag mig för att uppsuttet var en bättre idé.
 
Det gick fint trots klen matte och überpigg springare som enbart skulle skritta.
 
Brukar aldrig ha tussar i öronen när vi rider men idag kändes det som en bra sak.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0