Däckad

Det är alltid så. Två dagar efter att jag har gjort något som innebär att gå upp tidigt så är jag helt übertrött. Adderar man då en superlång dag direkt på en annan superlång dag så blir det ännu värre. 
 
Därav min bloggtorka...
 
Lilla har redan tråkigt i sin box, nu är det "bara" 1,5 vecka kvar tills hon får komma ut i hage. Jag måste ut på bandagematerialjakt igen.
Hon krånglar lite med maten. När hon är igång så äter hon allt men nu menar hon att betfor är superäckligt, går bara att äta lite om matte handmatar. Men slobber mash går fint att kasta sig över. Likadant med saftiga äpplen. Hö går ner men det är väl bara så där intressant. Framför allt när de andra går ut på morgonen och hon blir själv inne. Nedräkningen för den här boxvilan har börjat...
 
Hisan är på G och i helgen kommer hans päls att ryka. 
 
Hästarna hälsar. Lilla har precis glufsat i sig ett saftigt äpple, en pöl på golvet vittnar om hur saftigt det var.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0