Inte kul...

Jag vet inte om jag tycker att det är så kul att äga bil. Det är bara strul just nu och det kostar massor. Bilen åker ut och in på verkstaden och det blir kris panik och allmänt jobbigt. 
 
Förutom att ha varit på verkstaden en sväng med bilen har jag också varit och besiktigat bil + släp. Jo jo... Roligt nästan jämt. 
 
Bilen gick i vart fall igenom trots allt. Släp går sällan igenom på första försöket enligt min erfarenhet och så var det även denna gången. I vart fall inte när släpet har uppnått veteranålder. I år fyller "gamla Bettan" 34år. 
 
Ingen mening att hänga läpp för det, utan det är bara att hugga i och laga eländet. 
 
 
Ekipaget ser ju ganska så stiligt ut från sidan i alla fall...
 
Jag har hur som pussat Lillas mule. Det var positivt i alla fall. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0