Annandag

Ledig måndag, det är inte fy skam det.
 
Jag hade utsläppet och var i stallet tidigt. Då var det fortfarande nollgradigt. Under dagen gick temperaturen upp och lagom till när jag åkte ut till stallet andra gången så var det tio plusgrader. 
 
Först körde jag Lilla. Det blev en mil som hon gick idag. På travrakan fick hon springa på. Hon känns väldigt fin. Men jag står fast med min plan att vi nu skall satsa på distansritten i maj och ta upp travet igen efter det.
Efter jobbet fick Lilla stå och sola i hagen. Att ha solarie i stallet är väldigt poppis, detta var nature style. ;)
 
Hisan och jag tog en kravlös tur. Eller helt kravlös var den inte. Jag krävde att vi skulle hålla mitt tempo och mitt spår, men så mycket mer än så hade jag inte synpunkter på. Hisan gick på halvlång tygel hela turen. Mysigt.
Mycket galopp blev det, men det gillar vi ju båda.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0