Funderingar

På måndag kommer massören till mina hästar. Det var väldigt länge sedan ha var ute senast. Jag tror verkligen att det är dags att de blir kollade på och om inte annat så brukar hästarna uppskatta behandlingarna väldigt mycket.
 
Det har kommit en massa små elaka flygfän till stallet. De biter framför allt Lilla och hon blir väldigt irriterad av det. Kanske smakar hon godare än Hisan, hon är ju inte lika gammal och träig än. Så nu blir det flugsprey till henne för hela slanten. Jag har beställt favoritsorten på nätet. Hoppas att den hinner komma i morgon annars får jag den på måndag.
 
Idag fick Hisan vila. Lilla och jag var ute på en kortare tur. Som omväxling tog vi rundan åt andra hållet. Tanken med en kortare runda var att det inte alltid skall vara så att hon får ta ut sig vid varje träning.
 
I morgon är det fredag. Veckans mest efterlängtade dag. Tänker är att jag skall trimma Hisan lite efter jobbet. Hoppas att det inte regnar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0