Långfredag

Vilket väder vi har haft idag. Sol, sol och mera sol. Knappa tio grader men så skönt ändå.
 
Jag har ridit ut båda hästarna, det var för fint väder för andra aktiviteter.
 
Lilla reds i fältsits. Jag har inte ridit henne så mycket på sistone så det blev bara en kort tur. Eftersom jag har en plan att rida distans på henne i maj så måste hon gå mer under ryttare nu. Även jag måste träna upp formen lite, host. Jag har ju varit så galet förkyld så länge. Men nu är jag friskare så det är bara att träna nu.
 
Hisan var pigg och glad och fick rulla på i galopp där underlaget tillät. Jag red årundan och nere vid ån var det kladdigt och halt så trav fick räcka där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0