Massage

Idag har Göran gått igenom hästarna. 
 
Hisan har gått från att ha varit helt utan låsningar före alla skador till att ha så in i bängen mycket olika grejer med muskler och skelett att jag inte vad. Lite ledsen blir jag i hjärtat när jag tänker på det. Men jag visste ju att det var så. Han har ju inte musklat sig så som han brukar i vinter. Nu får vi bygga vidare och förhoppningsvis kan vi klara oss ifrån att få tillbaka mycket av det här.
Det blir skritt i morgon för hand del och sedan skall vi försöka bygga rätt igen. 
 
Lilla hade så klart kvar alla grejer sedan före operationen. Hon har ju inte behandlats sedan dess och även hon är snedmusklad. Det härrör från benbiten och kanske går det att bygga henne liksidig. Allt snabbjobb kommer att skjutas på framtiden tills och om musklerna tar sig. Annars kommer hon att gå sönder.
Hon kommer att få vila i morgon och sedan skritta innan vi sätter igång igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0