🏇

Morgon i stallet idag med utslÀpp. Lite mysigt att pyssla runt nÀr hÀstarna stÄr och tuggar fridfullt och skönt att vara klar med alla sysslor redan. 
 
Hisan vilade idag dÄ tÀvlingen igÄr var fullt tillrÀcklig för hans del den hÀr helgen. 
 
Lilla och jag var ute och busade idag. Bus innebÀr bland annat att springa genom vatten sÄ att det stÀnker sÄ mycket som möjligt. Lilla verkar tycka att det Àr superroligt. Hon laddar verkligen för att springa i och klafsar pÄ rejÀlt. Jag blir alltid mycket blötare nÀr jag ridit henne genom dÀr Àn nÀr jag sitter pÄ Hisan. Kanske beror det mest pÄ att jag sitter högre upp pÄ honom... Lilla försökte pipa ivÀg en svÀng pÄ turen men lugnande sig efter en liten pÄminnelse om att ta det lugnt. De dÀr lite snabbare stegen var dock fantastiska. Det kÀns tydligt att hon bara blir starkare och starkare och flyger fram.
 
Nu i eftermiddag vÀntar andra utmaningar för mig som inte Àr hÀstrelaterade alls.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0