Funktionär dag 2 och en hel del till

Lite dålig uppdatering av mig de senaste dagarna nu. 
 
Söndagen spenderades som hindervakt i terräng på Övedskloster. Jag såg många fina ekipage och blev lite lätt sugen att rida där själv nästa år. Vi får väl se.
 
Hästarna vilade då jag hade annat för mig på kvällen. 
 
Lilla har vilat söndag, måndag och tisdag. Kanske inte helt optimalt men jag har varit upptagen med jobbet. Hisan har fått gå då min medhjälpare har ridit.
 
Igår var det omvänt då Hisan vilade och jag red ut en sväng på Lilla. Så härligt att sitta på henne och spränga fram i trav. Hon kändes kanonstark när jag släppte av henne på rakan. Stark och väldigt rytmisk. Väldigt bra med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0