Decembersol! ☀️

Solsken idag, vad passar då bättre än en skrittrunda. Just nu är det det jag kan göra uppsuttet i vart fall på Lilla. Jag har så långa läder som jag kan ha på hennes sadel och då är skritt max för tillfället. Jag provade att trava men se det klarade inte foten av än. Jag får prova igen om någon vecka.mdå har jag säkert fått mer stabilitet och styrka så det går. I dressyrsadeln gick det ju att trava. Men den är Hisans och jag tycker inte att den lämpar sig så bra för uteritt, i vart fall inte för mig och på Mr Häst.
 
Vi skrittade en timme i vart fall vilket var väldigt trevligt i det fina vädret. 
 
 
Lilla var väldigt pigg idag och lite missnöjd med valet av gångart. I morgon får hon gå framför vagn så att hon kan få trava lite utan att min fot hindrar.
 
Hisan var också med idag. Han skrittade på snällt och fick avsluta med ett par varv i galopp på galoppbanan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0