Uppdatering

Fyra dagar kvar med gips på foten. Jag kör stora nedräkningen här.
 
Skånsk vinter bjuder annars på rusk delux. Storm blandat med regn på tvären. Nu har vi ju bara en mild variant av storm här, Helga drog norröver. Men vi hade Gorm på besök i slutet av förra veckan. Jag sitter mest inne och beskådar vad moder natur hittar på utanför. Jag är inte alls nöjd med det arrangemanget men det för säkert något gott med sig i slutändan. Kanske lär det mig att ha mer tålamod och att ta det lite mer lugnt.
 
Det blir ingen körning av Lilla den här helgen. Det har jag ändå kunnat se fram emot de tidigare helgerna. Men hon har dragit på sig ett sår på benen som gett en svullnad. När sådant händer är det bäst att ta det lugnt. Men jag kan avslöja att fröken svart inte heller är så nöjd med det. Hon får dessutom gå själv ett par dagar för att ta det extra lugnt. DET är hon absolut inte nöjd med alls. Vi är nog rätt lika min lilla söthäst och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0