Fredags kväll

En sak som jag har noterat nu efter att jag har tagit tillbaka en del av ridningen av Hisan själv är att han har blivit så mysig. 
 
Han har alltid lite motvilligt gått med på gos tidigare men nu sticker han huvudet i min famn innan tränsning varje gång vi är ensamma i stallet. 
Jag låter honom få sin lilla stund. Sådant här skall uppmuntras.
Jag vill tro att detta betyder att han har saknat mig och att vi har ett starkt band. Men så skall man inte tolka in en massa i djurs beteenden. Fast lite får man...
 
Hur som var det fullt med terränghinder i ridhuset i kväll. Bra att ha lite miljöträning och något att rida runt. Hisan tittade lite till en början men slappnade fort av.
Han var fin men jag måste jobba på högergaloppen för jag är inte nöjd ned den. Jag tycker mig känna att det är jag som begränsar honom och att det hänger ihop med min höft.
 
Jag får jobba vidare på att bli jämnt stark helt enkelt.
 
Lilla vilade idag. I morgon skall vi in till Jägersro igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0