Jägers igen

Lilla och jag har varit inne på Jägers nu på morgonen. Idag var det på nytt lugnt i stallarna, men det var väldigt många som ville köra intervaller. 
 
Bra bra på ett sätt tycket jag för då fick hon lite sporrning att vilja gå fatt de andra. Hon gjorde ett fint jobb så nästa gång får det bli stora banan. 
 
Största minuset idag var att jag blev så galet kall om fingrarna igen. Jag tappar liksom feelingen i tömmarna och idag kunde jag knappt få liv i dem i stallet när jag tog av vantarna. Betänk då att det ändå var plusgrader idag. Galet...det är helt enkelt inte vettigt att köra häst vintertid.
 
Men mina fingrar är ändå perifert. Det viktiga är ju ändå att hästen var jättefin och går framåt med varje besök vi gör där inne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0