Jahapp

Igår var det helt galet fint väder. Riktigt vårkänsla och jag hade en riktigt slapp och skön dag.
 
Jag avslutade med att åka till stallet i godan ro och pysslade och mös.
 
På vägen hem strulade bilen... mög! Nu blir det en tripp till verkstaden igen.
 
Idag fick jag skjuts ut till stallet som tur är och Lilla har fått gå ett riktigt bra skrittpass i ridhuset. Hon var jätteduktig och tog det lugnt och väntade på mina hjälper.
 
Jag har även varit hos sjukgymnasten idag igen och blivit mörbultad. Jag lyckas tydligen med att få rejäla spänningar i ryggen precis vid skadan, det fortplantar sig ner i höften. Ingen höjdare direkt men det är tur att jag får hjälp med att rätta till det så att jag kan försöka träna upp mig till att bli jämnstark.
 
Hisan reds både igår och idag av min ena medhjälpare. Han gick dressyr igår och ett lättare pass idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0