2015 har startat

Jag är spänd på vad detta nya året skall bära med sig. Lite skrämd är jag också eftersom jag har 2014 i bagaget.
 
Både igår och idag har jag ridit Lilla i ridhuset. Underlaget är inte tillfredställande ute. Bitvis har det tinat men det finns stora partier av vägarna som står under vatten och där kan det vara precis hur som helst. Ibland är det blankis under ytan och ibland är det bara vatten. Jag vågar mig inte riktigt på det än.
 
Lilla fick springa på på långsidorna igår. Hon tyckte att det var riktigt latjo så det är dags att jogga på ordentligt nu. Plusgraderna ser ut att hålla i sig så det kommer att bli snart det. Blir det inte hemma då blir det någon annanstans. Släpet skall besiktigas på måndag så efter det så.
 
Hisan har vilat nu runt nyåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0