Jägersro

Då var första träningen på banan avklarad efter operationen.
 
 
Lilla var jättefin. Hon fick trava tre varv på slingan i friskt tempo. Slingan är lite backig så det sög nog lite mer än när vi travar tre varv på plan mark hemma. Sedan avslutade vi med en repa på rakbanan i högre tempo. Hon sprang rakt och fint hela vägen. Rakbanan är också bra mycket längre än den sträckan som jag har låtit henne gasa lite på hemma. 
 
Planen är nu att öka på på rakbanan nästa vecka då vi åker in. Sedan blir det kanske dags för stora banan. 
 
Det som var värst idag var mina händer... Jag försnillade ju mina vintervantar förra helgen och trots att jag har lagt en beställning på nya så har de inte kommit några än. 
Jag hade dubbla vantar idag men trots det frös jag och när fingrarna blir så där kalla så käns det som om jag tappar greppet om tömmarna. Obehagligt och det gör också att jag tappar finkänsligheten i händerna. 
Till nästa sväng hoppas jag på att vantarna skall ha kommit så blir det bättre. 
 
Hisan kommer att ridas av en av mina medhjälpare i eftermiddag (jag kommer att slagga på soffan). Jag nöjde mig därför med att mysa lite med honom i hagen när jag kom tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0