Lite av varje

Det är inte lätt att hålla humöret uppe när det bara krånglar. 

Bilen är i vart fall på verkstaden och jag bävar för utlåtandet därifrån. Att bogsera den dit igår var minst sagt en upplevelse. Tur att vi klarade oss helskinnade fram...

I onsdags red jag Lilla en kortis på täckta banan. Hon var fin men väldigt pigg. Jag måste träna henne mera. 

Hisan reds av en av mina medhjälpare. 

Igår var jag ledig för att kunna fixa med biltransporten så jag passade på att vara i stallet i dagsljus. 

Jag var också hos sjukgymnasten en sväng igår och tränade. Jag har haft lite känningar i rygg och höft nu i veckan. Det är ingen höjdare men jag hoppas att fortsatt träning där kommer att rätta till det. 

Eftersom jag inte kunde rida i ridhusen vid den tiden jag var ute så fick jag göra en liten förändring i mitt träningsupplägg och Hisan fick vila. 

Lilla joggade däremot en mil på ett bra sätt. 

Idag vänder vi på det. Vila för Lilla och ridning för Hisan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0