VOMB!!

Idag åkte jag och en av mina medhjälpare med båda hästarna till Vomb.
 
När jag tänker efter så har jag nog aldrig varit där med båda innan så det var super att vi kunde komma iväg. 
 
Det blev bara en kort tur i skogen, vi gick av vid första möjliga ställe. Jag tyckte att det räckte så för denna gången. Nästa gång tar vi en längre tur.
 
Hisan fick ligga först och höll sig lugn så. Det blev bara en bakutsprak strax innan vi saktade av. Det är bra gjort för Hisan som brukar likna en ångvält första gången han är i skogen åå länge.
 
Lilla skötte sig super men tyckte att jag var tradig när jag bad henne ta det lugnt och ligga bakom Hisan. Eftersom jag har distansritt som mål för henne så kommer det att bli många fler sådana här turer framöver för henne.
 
 
Givetvis is var jag tvungen att föreviga ritten... Något suddigt blev det ju så klart, så blir det av kombinationen av rörelse, iPhone och dassig ljus...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0