Revanschen

Tävlingen är avslutad. Jag fick soppa torsk i vattnet och ett stopp på uthoppet där. Det är jag väl inte direkt nöjd med men det kändes som om Hisan blev lite osäker på underlaget i vattnet som var små stenar och inte vanlig botten. Hade vi tränat lite mer så hade det inte varit några bekymmer. Resten av hindren hoppade han väldigt positivt. Med så lite träning som vi har haft i år och tanken på att jag själv bara har varit tillbaka i sadeln sedan strax innan jul så är detta en revansch för oss. En revansch på förra årets frakturer som både jag och Hisan fick. För vi är tillbaka på banan. Vi skall bara finslipa.
 
Nu tränar vi på och håller oss till hoppningen. Nästa år ger vi oss ut på samma bana igen. Vi trivs där!
 
Ytterligare ett av årets mål är nått. Vi har genomfört en fälttävlan tillsammans. Det är inte bara vinsterna eller placeringarna som räknas. I bland kan där finnas helt andra saker som räknas precis lika mycket och detta är en sådan sak.
 
Nästa mål är att komma tillbaka till den nivån som vi var på innan alla skador i hoppningen. Och vi kommer att komma dit, just watch us! Året är inte slut än!
 
 
Film kommer. Den blev bara rysligt stor och kommer att ta sin lilla tid att ladda upp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0