Bus och plask

Två uteritter med bus har det blivit i kväll. Jag var först ute med Lilla. Jag lät henne kliva på lite. Vi roade oss med att genom vattenhindret för att skoja till det lite extra.
 
Det var en varm kväll i kväll. Fuktigt med lite dropp från himeln. Det är lovat varmare väder nu. Det ser jag verkligen fram emot. 
 
Hisan har ju gått massor i helgen. Jag tog ändå ut honom på en kortare uteritt idag. Jag vill inte att han skulle stå och stelna till.
Så kravlös runda på halvlång tygel. Jag passade på att öva på handställningen igen. Vi busade också runt i vattenhindren. I det ena kunde vi trava ett par varv på volt. Inte så dumt med vattenhål på hemmaplan sådär.
 
Jag är så otroligt glad för mina fina hästar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0