Kom av mig lite

I söndags var jag relativt kaxig. Nu i början av veckan kom jag av mig. Eller rättare sagt, all energi gick åt till jobbet så tyvärr var där inte mycket över till att träna häst.
 
På något vis tror jag ändå att det har varit bra att jag har prioriterat min egen hälsa för en gång skull. 
 
I måndags vilade båda hästarna. I tisdags reds Hisan ut en kort sväng av en av tjejerna och igår gick han ett pass i ridhuset. Idag har han vilat igen.
Lilla har fått vila mera. Måndag till onsdag. Inte helt optimalt men nu känner jag mig bättre igen så då får jag ta tag i det.
Jag började idag. Körde Lilla ett helt ok pass. Hon var pigg men lydig i vanlig ordning. Jag fick påminna henne om att det skulle gå långsamt ett par gånger bara. 
 
 
Bildbevis på dagens träning finns här. Det var ljusare ute i verkligheten än vad som syns på bilden. I morgon skall Hisan ridas och jag bara orka. Förkylningen får vika hädan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0