Träningsvärk deluxe

Jag glömde visst bort att jag inte är i form igår. Det var ju så härligt att vara i skogen och ligga och rulla på i galopp längs slingan. Idag har jag fått ta bakslaget.
 
Jag har träningsvärk i benen som heter duga. Det var jobbigt som bara den att gå av tåget och bussen på väg hem från jobbet. Sedan skall vi inte tala om värken som jag har i ryggen. Hoppas nu att det bara är träningsvärk för annars blir jag ledsen. Nu skall jag i och för sig till sjukgymnasten i morgon så det lär väl lösa sig. 
 
Lilla vilade idag. Hisan och jag gjorde ett tappert försök att göra något vettigt i ridhuset. För Hisans del var det lugnt. Han var jättefin och jobbade på bra. Värre var det då med mig. Ni kan ju funderar lite på om jag kände att jag red bra idag? Så gott det går samanfattar det hela nog bättre. Träningsvärk brukar ge med sig fortare om man rör på sig i moderata nivåer. Det var mest därför jag red idag alls. 
 
I morgon skall hästarna få nya skor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0