Ynklig

Lite statusuppdatering från mig.
 
Igår fick jag feber. Jag har mer eller mindre sovit sedan jag kom hem från jobbet igår fram till nu. Varierat mellan horisontalläge i sängen eller i tv-soffan. Jag har också sett hur mycket dålig tv som helst. Men det är rätt skönt när man känner sig sjuk.
 
Alla planer för helgen är inställda och Lillas träningsschema har satts på paus. Orkar jag så tar jag vi i morgon eller på söndag. Men vi får se hur det blir. Hisan blir riden av mina medhjälpare så honom går det ingen nöd på. Jag borde ha någon som kunde hjälpa mig med Lilla när sådant här händer också men det har jag inte nu.
 
Det går inte att styra över virus och sådant skit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0