Packa, tvätta, putsa

Det är långhelg den här veckan och det skall jag fira genom att ha bokat in en riktig tävlingshelg.
 
Lilla skall göra sin ditansdebut på lördag och Hisan skall hoppa på söndag. För att detta skall gå ihop så har jag börjat med allt pyssel och fix redan nu.
 
Lilla skrittades på ridbanan idag, jag har även putsat all hennes utrustning. I morgon skall hon badas för att vara fin till starten. 
Jag har även börjat packa ner det som skall med. Det är en helt annan packning som skall med till en distansstart. Om jag har tänkt riktigt rätt när jag har gjort min packlista vet jag inte heller. Jag får prova mig fram helt enkelt.
 
Hisan fick också gå på ridbanan idag. Han fick skritta mest men vi gjorde även en del galoppjobb med bommar. I morgon är det hans utrustning som skall fixas till inför söndagens start. Bad får han vänta med, det är totalt olönt att bada Hisan långt i förväg. Han rullar sig nämligen med 100% säkerhet när han släpps i hagen. 
 
Jag är lite orolig över väderprognosen till helgen. Men det får bara lösa sig. Går ju inte att göra något åt det ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0