Kort uppdatering

Det händer verkligen inte mycket för mig på hästfronten. Jag har varit i stallet och pussat mular ett par dagar i veckan som gått. Jag har också kunnat fixa foderhinkar och packat höpåsar. Det är väl ungefär det som går att göra i ett stall ståendes på ett ben. Att hantera hästar kommer inte på fråga så det blir inte mycket roligare än så.
 
Jag tror inte att jag behöver skriva hur frustrerad jag är över detta... Fyra veckor kvar med gips... Hästarna tränar dock på bra med hjälp av mina fantastiska vänner som ställer upp. 
 
I morgon blir det gipsomläggning och tagning av stygn på mitt ben. Jag funderar på om jag skall våga mig på någon annan färg på gipset? Jag valde svart första omgången. Rosa fanns inte, inte glittrigt heller. Stora frågor helt enkelt, svåra beslut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0