Massör

Igår fick Hisan besök av massören Göran. Det var länge sedan sist och välbehövligt. Sist fick ju Hisan lämna sin tid till Lilla som var i bra mycket större behov än honom att få en genomgång. Hisan hade lite känningar i sin högerbog. Det kan ha varit en lättare sträckning eller liknande. Han kände nog av det där lite när jag hoppade sist och drog av och bröt mitt ben. Det var just i höger galopp. Hisan är en känslig herre så det behövs inte mycket för att han skall reagera. Det är också skillnad på att hoppa hinder och bara springa på marken. 
 
Jag fick nytt gips igår också så nu får jag börja belasta mitt ben igen. Det gör stor skillnad. Som natt och dag när det gäller att ta sig från en plats till en annan. Nu hoppas jag att kommande fyra veckor väldigt fort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0