Vi lever!

Uppdateringarna kommer att ske sporadiskt fram över tills jag kan göra mer nytta runt hästarna i stallet än vad jag kan nu.
 
Idag har jag dock varit ute en längre stund. Hisan har gått galoppjobb på banan där hemmavid och jag har suttit vid sidan om banan så som galopprofsen gör och kollat på när han har tränat. Det såg väldigt fint ut måste jag säga. En väninna som är galopptränare och har galopperat hästar sedan hon var stor nog att sitta i en sadel.
 
Lite disigt idag. Solen orkar inte riktigt skingra diset så här sista dagen i oktober.
 
Det sämsta är så klart att bara stå bredvid och titta. Jag vill ju träna min fina häst själv, fast det går ju inte med bruten fot. Frustration till max!
 
I övrigt har jag borstat hals på Hisan och pussat mule... Det var det där med att vara till någon nytta i stallet då. Bara fem veckor med gips kvar nu...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0