Åter till hästlivet

I'm back!
 
De senaste två veckorna har jag spenderat mer tid i flygplan och i flera europeiska huvudstäder än i stallet. Nu hör faktiskt storstäder och resor också till sådant som jag gillar men nu är jag hemma igen och då är det stallet och hästarna som gäller. 
 
Jag kom hem i torsdags natt och åkte en sväng om stallet när jag kom hem. Igår vilade hästarna då jag passade bara på att pussa mular förutom stallsysslorna. Idag däremot har jag trimmat Hisan i Warren-Haistings. Så här års är det alltid massor på gång i Flyinge, fölauktioner och breeders i fälttävlan till exempel, så det är bra att ha en sådan park att rida i när det är evenemang på gång. 
 
Vad som är dumt med att vara borta så mycket är att jag faktiskt känner mig sämre i rygg och bäcken när jag inte rider. Framför allt skritten är uppmjukande för mig men för utom det så rör jag ju mig mer när jag har stallet varje dag. Det gör stor skillnad kan jag lova. 
 
I morgon blir det uppladdning för Lilla inför unghästfinalen. Hisan får hänga med på uppladdningen som moraliskt stöd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0