Fyra dagar

I söndags gick Lilla ett lugnt pass i mestadels skritt men också lite bus i trav. Vi klättrade på den minimala kullen som finns i Flyinge och travade genom vattnet på vägen tillbaka. Det där tycker Lilla är jätteroligt, synd att vattnet är så litet bara. 
 
Hisan trimmades i Warren-Haistings en stund. Han kändes väldigt fin efter galoppjobbet dagen innan. 
 
I måndags blev det vila för båda hästarna. 
 
Tisdagen bjöd på uteritt för båda då jag hade sällskap i stallet. Jag red själv Lilla. Hon var taggad men snäll och fann sig bra i att det inte skulle gå för fort. 
 
I går vilade Lilla. Hisan trimmades i paddocken. Jag tycker att jag kommit en bra bit på vägen med min bålstabilitet nu. Det känns att jag kan bli stark i magen och sitta emot igen. Det är inte fulländat på något vis men ett bra steg mot att komma i form i vart fall. Efter passet skrittade jag länge utan stigbyglar och jobbade med att försöka lossa min höft som trilskas. Jag lyckades nog lite i alla fall? Hisan tyckte jag var jobbig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0