Solsken

Igår ägnade jag kvällen åt att skämma bort mig själv hos frisören. Det händer verkligen inte så ofta så nu var det dags..
 
Hisan vilade igårkväll och Lilla reda ut en sväng. 
 
Idag var det omvända roller för hästarna. Lilla fick vila och Hisan reds ut i morse. Det var strålande väder med solsken och fågelkvitter.
 
Jag passade även på att besöka Bengts foder på förmiddagen idag. De hade rabatt på de mineraler jag ger hästarna. Dumt att inte passa på att handla dem då. Speciellt eftersom de håller på att ta slut. 
Ett nytt bett till Hisan fick även följa med hem. Han fick ett likadant tredelat som inte går att vika som Lilla har. Jag har hoppat honom på Lillas bett tidigare och han trivdes bra på det. Jag har annars Nova-bett till honom då, men han tuggar rätt friskt på det och då Nova-bettet är i silikon så håller det inte för något mycket tugg. Rakt men ändå flexibelt är grejen helt enkelt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0