Haltande planering

Det är lite vajsing på min planering den här veckan. Därför fick båda hästarna bli ridna igår. Jag brukar försöka lägga upp paneringen så att jag bara motionerar en höst per vardagskväll vanligtvis. Annars brukar jag inte orka med. 
 
Först ut var Lilla. Hon gick ett skrittpass i ridhuset. Det börjar hända grejer här. Hon utvecklas massor. Nu kan hon skritta med ett helt annat swung och börjar hitta sin balans. Det blev bara en kort skritt för damen. När man är så duktigt finns där ingen anledning till att nöta.
 
Hisan fick galoppera över bommar som låg utlagda i ridhuset. Han taggade i bra på bommarna. Det är alltid kul när man känner att hästen taggar i och tycker att det är roligt under passet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0