Fälttävlan - Terrängprovet

Sista dagen och dags för det som är hela anledningen till att jag anmälde mig. Nämligen att få rida tävling på Teds fina terrängbana.
 
Målet med tävlingen var att rida felfritt på hinder och att ha kul. Lyckades jag med min föresats. Jajjamen! Vi hade kul och inte en tvekan på något hinder. Score! Men vi red lite långsamt.. så det slutgiltiga resultatet var ju inte så lysande. Men det var ju inte heller målet med tävlingen. Vi skulle ju genomföra och ha roligt. Efter ryggskada och fotskada är det en vinst för mig att genomföra en fälttävlan med min fina Hisan.
 
Här kommer film från rundan!
 
 
Näst tävling för hans del blir åter på hoppbanan.
 
Lilla har fått luftats idag också. Vi red den korta rundan i frisk trav. Hon har fått vila ett par dagar nu när jag har tävlat med Hisan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0