Det borde vara förbjudet med gägga...

... i vart fall om den sitter i hela hästens päls och det tar sjukt lång tid att trolla fram hästen inför ridning. Ni kan ju bara gissa hur Hisan såg ut idag. *suck* Täcke på hästen är verkligen ett måste under skånska vintrar...
 
Hur som gick passet bra när han väl var avlerad nog för att få på sig utrustning. 
 
Lilla vilade idag. Det hade hunnit bli midnatt innan jag var klar om jag skulle ha ridit och sanerat båda i kväll...
 
För övrigt är jag faktiskt rätt nöjd med mig själv att jag fick tummen ur och lämnade vagns hjulet på lagning. Det har varit punka på det ett par veckor för länge nu. Hämtas i morgon på cykelverkstaden. Snabba puckar, sådant gillar jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0