Planering

Årets tävlingsplanering börjar ta form. Vad som inte är i form än är jag själv. Riktigt hur det skall gå till att få mig i form vet jag inte riktigt än. Jag har ju inte rehabiliterat foten nog för att kunna springa än till exempel. Jag får klura lite på den helt enkelt. 
 
Målet för året med Lilla, eller det finns två mål. Men inom ridsport så är det att kvala och rida Lag-SM. Det kommer att innebära att vi skall rida ett par stycken 8milare i år. Alltså måste jag komma i form.
Mål två är att kvala och starta trav igen. Mål två är mest tveksamt. 
 
Hisan och jag skall ut på hoppbanorna igen och det relativt snart. Målet att hoppa 1.20 utomhus innan sässongen tar slut ligger kvar. 
 
Jag har äntligen bestämt vilken klubb jag skall tävla för i år så nu är det hårdträning som gäller (framför allt för mig då...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0