Vackert väder

Gårdagen bjöd på solsken och upp mot 10 grader. Helt underbart om ni frågar mig. Temperaturskillnaderna mellan natten/morgonen och mitt på dagen är enorm. Det var nämligen minusgrader.
 
När det är så fint väder så är det ett måste att vara ute. Speciellt om det är helg. Igår stod jag till och med ute på spolplattan i solen och ryktade. Mysigt. 
 
Lilla joggade årundan. Det var första gången i år som jag vågade mig ner där med vagn. Lilla var pigg och glad. Passet igår var endast tänkt som ett joggpass, vilket det blev. 
 
 
Hisan kunde ju inte få sämre behandling utan det blev årundan för honom också. Mycket galopp blev det för honom. Hisan var glad och mycket positiv. Vi hade en härlig och avslappnad runda. Me like.
 
 
Lite beroende på vädret så får vi se vad för ridning dagen idag bjuder på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0