Vad händer?

I tisdags var jag i Stockholm med jobbet Lilla vilade och Hisan trimmades i ridhuset. 
 
I onsdags fick jag nya övningar hos sjukgymnasten som innebar koordination. Fy vad svårt... Jag är verkligen inte bra på det där. Hästarna vilade på kvällen och jag funderarade på hur jag skulle göra de där rörelserna. 
 
Igår var det en ny dust hos sjukgymnasten. Koordinationen var inte riktigt där. Men då hade jag ju inte hunnit med att öva så mycket från dagen innan. 
På kvällen blev det något så ovanligt som en uteritt i mörker. Jag brukar ju inte gilla det men igår hade jag sällskap. Med sällskap blir allt mycket roligare. En vän som är på besök i Flyinge under bruksprovsveckan körde Lilla och jag red Hisan. Lite harig är han allt den store busen i mörkret men han uppförde sig faktiskt väldigt bra. Lilla var pigg men höll sig till det tempo som kusken sagt. Hon fick även låna Hisans rumpa lite för att inte bli för het på gröten. Eller egentligen var det jag som ville det för jag är inte riktigt tillbaka i sådan form att jag gillar om Hisan blir hoppig än. Och det blir han lätt om Lilla springer om honom. Tävlingsskallar på båda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0