Back in business

Veckan som gått har jag spenderat i Stockholm med jobbet långt ifrån allt vad hästar heter. Jag avslutade min vistelse där uppe med en SPA-vistelse. Det är minsann inte så ofta som jag unnar mig något sådant. 
 
Hästarna har inte vilat utan de har hållits igång av mina duktiga medhjälpare. Hisan har gått som vanligt och Lilla har tagit det lite lugnare med skritt efter förra helgens tävling. 
 
Igår red jag ett kort pass i dressyrsadeln på Hisan påmWarren-Haistings. Det har varit väldigt varmt i veckan och marken där var superhård. Vi avslutade därför passet i paddocken i stället. 
Idag blev det uteritt mestadels i galopp för den brune hästen. 
 
Lilla vilade igår och idag fick hon gå en lugn uteritt med endast små inslag av trav. Under veckan som kommer skall hennes pass ökas på för att vara uppe i full nivå till kommande helg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0