En dryg vecka

Jag har varit off helt när det kommer till motivation.
 
Eller det stämmer väl bara till viss del. Lilla har tränat på. Förra helgen var vi inne i Lund och kättrade på lördagen. Hon skötte det super. I måndags fick hon nya skor inför den här helgens tävling.
Målet för hennes träning har varit att köra lite varannan dag som uppladdning och bara lugnt nu som sista uppladdning. Hon har tränat på bra helt enligt plan.
 
Hisan har också fått en liten paus och han har inte gått mer än varannan dag och väldigt lugnt för att vara han. 
 
Själv har jag försökt komma igång med min träning. Jag har faktiskt fått börja jogga lite. Varannan dag... Ser ni mönstret?
Min egen träning går framåt om än långsamt. Men är det rehab så skall det vara långsamt. Jag känner av foten när jag joggar. Inte så farligt mucket, men lite. Efteråt är den bra stel. Har jag någon gång sagt att jag tycker att rehab är sjukt tråktigt? I så fall säger jag det nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0