Flopp

Gårdagen ägnades åt tävlingsförberdelsler. Jag red ut Hisan. Pustade alla sadlar och träns. Slutligen badade jag Lilla inför dagens start. 
 
Det blev tyvärr en flopp. Efter första rundan låg vi på en fin andraplats. Men vid en delning av vägen red jag fel och därmed försvann alla chanser till ett bra resultat, vi fick ett par kilometer extra att gå... Väl i mål blev vi dessutom uteslutna då Lilla fått värmeslag. Bara för två veckor sedan hade vi snö, idag hade vi 20 grader plus och hon har helt enkelt inte hunnit ställa om. I övrigt var hon jättefin och hade bara pulsen gått ner i tid så. Från placering till platt fall med andra ord. 
 
Nu skall jag pyssla om Lilla lite extra och se till att hon inte farit illa på grund av detta. Hon var vid gott mod när vi kom hem. Därefter får vi utvärdera och se hur vi kan ladda om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0