Ynkligt

Hemska bacilusker... jag har legat däckad i TV-soffan hela dagen... eller det är en sanning med modifikation. Jag måde inget vidare igår men eftersom jag pallade mig i säng tidigt och hade stora planer för denna dagen så masade jag mig upp på utsatt tid. Begav mig in till Jägers för att gå en sväng med lillhingsten innan karusellen med v75 började.

Han var fin idag den lilla. Dock blev det lite väl mycket när vi rundades av en kusk i hyfsad hög fart på lilla banan... Lillen började trava och jag hängde efter och försökte stoppa honom. Riktigt vad tränaren i sulkyn tänkte med vet jag inte för han såg ju tydligt att jag försökte hålla den lille i skritt men han travade ändå på vid sidan av mig... kunde han inte ha saktat ner när han såg vad som blev... sedan ficka han ändå det till att det var mitt fel, typ. Inget allvarligt hände för utom att jag fick springa lite och behövde lugna ner den lille... men ändå. Han lugnade sig ändå snabbt och totalt sett jobbade han mycket fint.

Efter detta var jag helt golvad. Ursprungliga planen var ju att rida ut på Hisan efteråt men det fanns absolut ingen ork kvar till det. Efter mockningen åkte jag hem och la mig. Nu fram åt kvällen börjar jag känna mig som en människa igen.

Någon fest i Växjö blev det ju av förståliga skäl inte heller... suck.

Kommentarer
Postat av: Christerdotter

Krya på dig!

2008-11-29 @ 23:14:26
URL: http://christerdotters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0