Vilken kväll

 I morgon är det valborg... eller sista april som det heter här. Då skall man ju hälsa våren men fågan är om inte sommaren redan är här.

Eftersom provsvaret låter vänta på sig och Hisan aldrig har fungerat bra av att stå helt still tog vi en lugn skrittur tillsammans. Och va mysigt vi hade det. Jag kunde rida första ritten för i år i kortärmat.
Det bästa är att flygfäna inte tycks ha vakat till liv helt än. Det är ju aldrig någon nackdel att slippa dem när man är ute om man säger så. Jag satt och funderade på min sist under ritten och Hisan kändes superfin.

I morgon får vi för hoppningsvis veta hur och var Hisan skall behandlas. Typiskt att den blommade upp igen. Nu skulle ju min tävlingssäsong dra igång. Fast det kommer ju mer tävlingar och nu har vi ju tid att jobba på finliret hemma lite till om man nu skall försöka vända det till något possitivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0