En avlämnad...

Sådär ja, nu är Hisan lämnad. Det blev en lång resa på dryga 3 timmar upp med släpet. Efter en liten dispyt på stallplan för att säpet stod på felplats och såg lite konstigt ut i när det tydligen skulle åka en massa höbalar och annat mojs med också så knatade lilla Hisan upp. Han stod som ett ljus hela vägen och belönades med Mc Donald's morötter på halva vägen då vi tvåbeningar stannade för kaffe. Jag hade Lindah med mig som sällskap upp och det var trevligt att ha någon att prata med kan jag säga. Tyvärr tappade jag bort min röst lagom till när vi hade startat i Torna Hällestad.

Hisan fick sträcka på benen i en stor hage när vi kom fram. Han är cool, det spelar inte någon större roll att han hamnade på ett nytt ställe... det fanns ju gräs där också. Lilla hästen.
Nu skall han få träna ordentligt och skall hämtas den 10 juni. Därefter sätter vi igång med träningarna och tävlingarna på allvar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0