Klampenborg

Idag har Hisan vilat och medicinerat. Han har varit jätteduktig och låtit mig ge honom pastan i munnen utan knussel.
Fredrik har hjälpt mig attbyta däcken på släpet så nu är vi lagliga igen när vi åker iväg någonstanns nästa gång.

I morgon blir det nog en skrittur för Hisan, veterinär besök för Lena och deklaration för mig... det sista är tråkigast.

Dagen idag spenderades inte alls utan hästar men utan närkontakt med hästar. Jag och ett gäng folk från Bukefalos forumet åkte tillsammans till Klampenborg i Köpenhamn för att titta på fina fullblodshästar och dricka öl... jag gjorde en jättemiss att beställa in en stor öl... den var gigantisk vill jag lova. Men det fungerade det också. Det är alltid trevligt att lära känna nytt folk och är man hästmänniska så har man ju alltid något att prata om. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0