Golvad

Jag trodde ju att det var den där timmen som vi förlorade igår som gjorde mig så trött... men det var nog inte hela sanningen. Idag har jag varit hemma från jobbet med en mage som jag inte har varit vän med.

Jag tror att jag har ätit något som inte var bra i helgen för jag har nämligen inte varit illamående eller så... bara dålig i magen.

Jag har därför mest legat på soffan idag men lyckats jobba lite ändå.

Hisan fick därför vila och jag pallade mig inte ut dit förrän ganska sent på kvällen. Så är det ibland. Från början var det ju tänkt att det skulle vara hoppträning idag men den var turligt nog inställd... ibland är det bra tajming på saker och ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0