Träckprov

Igår var jag hemma från jobbet med huvudvärken Allan. Jag tror att jag har någon förkylning på gång tyvärr.

Bara enkelt stallarbete var nog så det blev vila för Hisan.

Det var dessutom dax för träckprov. Hisan brukar inte vara den som är den och jag brukar springa och plocka högar efter honom titt som tätt i stallgången. Men inte idag...

Jag testade att vänta, ta ut kompisarna och lämna honom kvar. Spola benen... (det brukar komma en massa högar i spolspiltan). Men slutligen när jag baxade fram släpet kom högen och provet kunde skickas in.

Kanske hade den kommit ändå utan att jag fixade med en massa saker... men jag är otålig som ni vet.... :D

Kommentarer
Postat av: Ullis

Och en herrans massa mask hade han dessutom... Nu blir det avmaskning som gäller.

2010-05-04 @ 12:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0